Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017

Wannabe: Θέλεις να γίνεις μητέρα; 9 tips για να προετοιμάσεις τον οργανισμό & το σώμα σου

Έχεις αποφασίσεις πως ήρθε η ώρα να μείνεις έγκυος.Πόσο έτοιμος είναι όμως,ο οργανισμός σου να δεχτεί ένα μωρό;Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που μπορείς να κάνεις για να προετοιμάσεις το σώμα σου για το μεγάλο γεγονός.Παρακάτω θα διαβάσεις τα πιο σημαντικά.

Συμβουλεύσου τον γυναικολόγο σου
Θα βαρεθείς να τον βλέπεις αργότερα,αλλά προς το παρόν είναι απαραίτητο να τον επισκεφτείς για να διευθετήσεις τυχόν θέματα υγείας που σε απασχολούν.Αν εκκρεμεί οτιδήποτε,ακόμη κι ένα Τεστ ΠΑΠ,καλύτερα να γίνει πριν μείνεις έγκυος.

Μια επίσκεψη στον οδοντίατρο
Η καλή στοματική υγεία είναι απαραίτητη σε μια εγκυμονούσα.Οι παθήσεις των δοντιών συχνά συνδέονται με πρόωρες γεννήσεις και ελλιποβαρή μωρά.Αν σε προβληματίζει έστω και λίγη τερηδόνα,καλύτερα να την ξεφορτωθείς τώρα.

Κόψε το ποτό και το κάπνισμα
Είναι αυτονόητο πως αλκοόλ και τσιγάρο δεν πάνε με την εγκυμοσύνη.Αρχικά κάνουν δυσκολότερη την σύλληψη και αυξάνουν τις πιθανότητες αποβολών.Σε περίπτωση εγκυμοσύνης,επηρεάζουν την ανάπτυξη του μωρού σου και μπορεί να του κληροδοτήσουν αναπνευστικά και καρδιακά προβλήματα στην μετέπειτα ζωή του.Οπότε τα κόβεις μαχαίρι!!

Μείωσε την καφεΐνη
Αν δεν μπορείς να αποχωριστείς εντελώς τον καφέ σου ή άλλα ποτά με καφεΐνη,για εννιά μήνες,είναι επιτακτική ανάγκη να μειώσεις τις ποσότητες.Δυο κούπες καφέ την ημέρα είναι υπεραρκετές,ενώ διίστανται οι απόψεις σχετικά με τα ντεκαφεϊνέ ροφήματα.Εσύ καλύτερα να συμβουλευτείς τον γιατρό σου,καθώς και η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης συνδέεται με μειωμένες πιθανότητες σύλληψης,αλλά και με τον κίνδυνο αποβολών.


Προσοχή στο τί τρως

Η εγκυμοσύνη είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες μια και καλή.Παράτα λοιπόν,τα ετοιματζίδικα φαγητά και άρχισε να καταναλώνεις φρούτα,λαχανικά,δημητριακά και λιγότερους υδατάνθρακες.Η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε μια καλή εγκυμοσύνη,καθώς μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη κύησης.

Μείωσε το βάρος σου
Αν έχεις κάποια παραπάνω κιλά,είναι καλό να τα χάσεις πριν μπεις στην διαδικασία εγκυμοσύνης,καθώς υπάρχουν κίνδυνοι όπως η αποβολή,ο διαβήτης κύησης και η προεκλαμψία.

Φαρμακευτική αγωγή
Σε μερικές περιπτώσεις είναι καλό να ξεκινήσεις την λήψη κάποιων φαρμάκων ή συμπληρωμάτων πριν μπεις στην διαδικασία.Αυτά συνήθως είναι:

- Φυλλικό οξύ: κάνει καλό γενικά και μπορείς να το παίρνεις ανεξαρτήτως εγκυμοσύνης.Στην Αμερική περιέχεται σε πολλά τρόφιμα.Βοηθά την σωστή ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του μωρού σου.
- Σίδηρος: ορισμένες γυναίκες έχουν τάση για αναιμία ή κάνουν δυσαπορρόφηση σιδήρου.Για να είσαι πιο δυνατή στην διάρκεια της εγκυμοσύνης σου,μπορείς να ξεκινήσεις χάπια ή κάψουλες σιδήρου.Σαν σκεύασμα υπάρχει και με φυλλικό οξύ δυο σε ένα.
- Β12: όσες έχουν μειωμένο σίδηρο ή αναιμία,είναι πιθανό η Β12 τους να βρίσκεται στα Τάρταρα.Η συγκεκριμένη είναι μια βιταμίνη στην οποία συχνά παρουσιάζεται δυσαπορρόφηση και είναι σημαντική γιατί,μεταξύ άλλων,βοηθά στην παραγωγή του DNA μας.
- Βιταμίνη D: είναι η βιταμίνη που παίρνουμε από τον ήλιο και είναι ζωτικής σημασίας η παρουσία της στις κατάλληλες τιμές στον οργανισμό μας,καθώς η δυσαπορρόφησή της συνδέεται άμεσα πλέον με τις αποβολές στις πρώτες 5 εβδομάδες κύησης.Αφού διαπιστώσεις πως οι τιμές είναι μειωμένες,μπορείς να συμβουλευτείς αιματολόγο για κατάλληλη αγωγή.Συνήθως δίνονται αμπούλες για περίπου 3 μήνες,ενώ πρέπει να την ελέγχεις συχνά.
- Φάρμακα για τον Θυρεοειδή: αρκετές γυναίκες έχουν προδιάθεση για θυρεοειδισμό και οι τιμές των ορμονών είναι σίγουρο πως θα αυξηθούν στην εγκυμοσύνη.Είναι καλό λοιπόν,να προσπαθήσεις να τις μειώσεις πριν ξεκινήσεις τις προσπάθειες.

Σημαντικό: Για οποιοδήποτε άλλο φάρμακο παίρνεις πρέπει να ενημερώσεις τον γυναικολόγο σου.

Προσοχή στα θαλασσινά
Θα έχεις ακούσει ότι πρέπει να αποφεύγεις τα ψάρια στην εγκυμοσύνη επειδή περιέχουν υδράργυρο.Βέβαια και να σταματήσεις να τα τρως,ο υδράργυρος κάνουν σχεδόν ένα χρόνο να αποβληθεί από το αίμα σου.Απλά απόφυγε τα ψάρια που περιέχουν πολύ υδράργυρο.Και επειδή έχουν σχεδόν όλα,προτίμησε τις μικρές σαρδέλες ή τον σολομό.

Γυμνάσου
Υγιές σώμα,φυσιολογικό βάρος και προετοιμασία του σώματός σου για την γέννα.Θέλεις κι άλλα για να πειστείς;Μπορείς επίσης,να παρακολουθήσεις μαθήματα σε κάποιο γυμναστήριο.




Καλή επιτυχία!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...